マーケティングに関する書籍



マーケティング

 title_green

DYNAMIC COMPETITION IN MARKETING SYSTEMS



YOSHIAKISHIRAISHI 著

 本書は現代経済における経済主体間の相互関係に焦点をおいてその基本的問題を解明した。特に製造業者の間に展開される競争、流通業者間の競争および製造業者と流通業者の間で展開される競争など多様な競争レベルの問題を多面的、動態的に理論分析した研究。そのことによって流通現象の水平的・垂直的な重層的性格を浮き彫りにした。

DYNAMIC COMPETITION IN MARKETING SYSTEMS
発行年月
2000年1月28日
著者
白石善章   
定価
5,076円(税込)
ISBNコード
ISBN-13: 978-4-8051-0776-8
ISBN-10: 4-8051-0776-6
Cコード
Cコード: C3063
書籍サイズ
A5判 254頁
  • お友達に知らせる

目次・内容紹介

白石善章
白石善章

Contents
Chapter 1 An Analytical Framework for Distribution Competition
Chapter 2 Multi-level Characteristics of Distribution Competition
Chapter 3 Retail Business Structure and Competitive Behavior
Chapter 4 Theory of Retail Behavior and Business Types
Chapter 5 Formula for Development in Retail Business Types
Chapter 6 Economic Growth and Retail Business Development
Chapter 7 Multi-level Competition in Marketing Systems
Conclusion

PAGE TOP



関連書籍